2 Kasım 2012

NEDİR BU GANGNAM STYLE:)


Gangnam style şarkısını arabada radyoda tesadüf eseri dinlemiştim ilk. "Aaa ne komik ama saçma " dedim ve kapadım fakat tv.de klibi görünce kendimi dinlemekten ve izlemekten alamadım ki milyonlarda böyle hissetmiş ki bugün you tube da en çok tıklanan video durumunda..






Ben tabi hemen "nedir bu Gangnam Style" diye minik bir araştırma yaptım. Gangnam aslında "Gangnam-gu" son yıllarda hızla büyüyen hatta çoğu gelişmiş ülkenin 2 katı hızla büyüyen bir bölge. Han Nehri'nin kuzeyindeki alanları çok daha hızlı modernize edilmiş. Gelişmiş bir metro ağları var. Aşağıda bakınız..

Gelişmiş endüstrisinin dışında  bölgede hala sakin kalan, kafa dinlemek ve stresten kaçmak için bir dizi park alanı da mevut. Gangnam da yaşayan sakinler diğer bölgedeki insanlardan biraz daha havalı ve farklı hissediyormuş kendini.. Şarkıdaki tiplere de bakarsak zaten anlıyoruz:)  Ellen bile yaptı onların dansını baksanıza:)






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder