10 Ağustos 2016

RENKLİ KONTAKT LENSLER HAKKINDA

Merhaba uzun bir aradan sonra huzurlu ve sağlıklı günler bizi beklesin diyerek yazıma başlıyorum. Konum "renkli lensler" sevgili okurlar. Koca kadın oldum daha yeni cesaret ettim inanın denemeye. İki marka hakkında yorumlarımı yapacağım, ilgilenenlere duyurulur. Desioeyes ve Freshlook.


Öncelikle ilk denemem Freshlook olmuştu gray yani "gri". Çok doğal durduğunu söyleyemeyeceğim ama renk güzeldi. Nereden aldım bir avm.deki optikten. Aylık bir lens. Rahatsızlık hissi vermedi. Bakınız balım Büşi ile bir fotoğrafımda gri lensi görebilirsiniz.
Daha sonra instagramda Desioeyes kullanan birçok make up sanatçısını görünce dedim bir de bunu deneyelim. En beğendiğim renk Desert Dream idi. Lens olarak daha kaliteli ve 3 aylık kullanım süresi var. Oksijen geçirme özelliği orta derece. Yalnız renk çok açık geldi bana. İlk zamanlar rahatsızlık hissi vardı ama sonra ortadan kalktı. Ben her gün takmadığım için bir zararını görmedim açıkçası. Ama renkler bence Freshlook'tan çok daha iyi ve doğal durdu bu lenste.
Daha sonra Freshlook Sterling Gray denedim. UUUU bu ne uzaylı gözü gibi ve koyu mavi çok yapay! beğenmedim.
En son olarak Freshlook Green aldım lakin bu çok koyu bir yeşil. Kendi gözüm açık kahve olmasına ragmen  gözümün rengini koyulaştırdı. Ama etraftan olumlu tepkiler aldım. Gri'den daha güzel diye.
Lens bakımı önemlidir. Benim gibi pirpirikli iseniz her gün lens kabındaki suyu değiştirmeye çalışın. Temiz tutmak çok önemlidir. Onun dışında gözleriniz kuruyabilir gün içinde bilginize.
Desio eyes fiyat olarak Freshlook'tan daha pahalı yalnız 3 aylık ömür farkı var. İnternette bir gezinin, özellikle you tube da deneyen çok kişi var.
 
Tabi ki bir çok farklı marka var. Ama benim denediklerim bunlardı. Satın almadan önce markayı mutlaka araştırın, kullananların yorumlarını dikkate alın ve satın aldığınız yer ile endişelerinizi paylaşın.
 
Kalın sağlıcakla,
Sevgiler,
 
 
 
 
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder