30 Mayıs 2016

2016 YAZI İÇİN EN İYİ BRONZLAŞTIRICILARI SEÇİYORUM! SEÇTİM:)

Evet bloğun en çok okunan yazısı Bronzlaştırıcı Güneş Ürünleri. Bu sebeple sizler tatile gitmeden ben çalıştım ve işte size en iyi ama en iyi seçimleri yaptım. 




Tarafsız, reklamsız birebir seçimler. Bu ürünleri tabi kullanmadan önce az az güneşe çıkmanızı öneriyorum. Belirli bir ten rengine ulaştıktan sonra artık renginizi koyulaştırabilirsiniz. Ama önce ilk 2 gün lütfen sıkı korunun. 20-30 faktör hatta 50 faktör kullanın. 11.00- 15.00 arası güneş ışınlarına çok maruz kalmayın. Akşam 16.00'dan sonra güneş cildinize cila gibi gelecektir... 

Ben de bu hafta Bodrum'a doğru yola çıkıyorum. Güneşini, denizini Torba'nın sakinliğini çok özledim çok... Her yıl gittiğim ve iple çektiğim mekan beni Cuma günü bekliyor olacak. Bu sefer valizime buradan güneş yağlarını doldurmayacağım direkt oradan satın alacağım. Sonra yok aktı, kıyafetleri mahvetti olayını çekemeyeceğim. Sabah 5 uçağı hadi bakalım gecenin körü kalkacağız demek:( Ama sonunda Ege var işin, kalkılır, hazırlanır ve huzura kavuşulur. Bu yıl ısrar etmeme rağmen annem ve Büşra'yı ikna edemedim Bodrum için. Sağları solları belli olmaz hadi gidelim de diyebilirler yazın ortası. Bekleyip göreceğiz. Büşra hanım Londra yapacağım diye tutturdu. Tarihçi kız tabi,  O'na Roma olsun, Londra olsun gezsin. Denizle güneşle pek arası yok zaten. Ama annemin içi gidiyordur bilirim ben. Sever yazı, denizi...

Tatil öncesi haftası hiç bir şey keyfimi bozamaz. Müzik listem bile değişir, tatil havasına  girerim. Valizi 3 gün önceden hazırlamaya başlarım. Bir tatil listem vardır. Bloğu takip edenler bilir. Listem kalemim başucumda durur. Her sabah kalktığımda eksik olanı yazarım. Sabahları kafa iyi çalışıyor biliyorsunuz. Kıyafetleri hazırladım. Ütülenecekler 1 gün önce ütülenir ve valize eklenir. Parmak arası terlik giymeyi çoook özledim ben. Havalimanına giderken çok da cıbıl olmamak gerekir uçakta donuyorsun sonra. 

Tabi güneşlenmek için Garnier, Hawaiian, Nivea da yetiyor. Nivea Havuçlu Losyon'a bayılıyorum mesela. Ama yine de vaktiniz var ise  bu ürünleri denemenizi şiddetle tavsiye ediyorum. Yalnız bir uyarı bir arkadaşımız hızlı bronşlaşmak için direkt bu yağlardan sürdü ve ciddi derece tatili zehir oldu. Bu sebeple önce koruyucularınızı SPF 'leri sürün sonrasında akşam cilası için bu ürünleri uygulayın derim.

İyi tatiller şimdiden...

1- Australian Gold Rapid Tanning Intensifier Lotion

2-Australian Gold SPF15 Lotion


3-Lancaster Tan Deepener

4-Hawaiian Tropic Dark Tanning Oil




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder