15 Kasım 2014

GECE MAKYAJI İÇİN ALTERNATİFLER

Kış geliyor, geldi dedik ve artık soğuk havalarda davetli olduğunuz gecelerde yapacağınız makyajı konuşma zamanımız da geldi demektir. Bronz teniniz varsa gözlerinizde altın tonları, kahveler, yeşiller, maviler.... Beyaz tenli iseniz siyahlar, lacivertler, pembeler ve yine kahveler gözlerde parlasın efendim!

Açık krem far veya beyaz farın üzerine çekeceğiniz bir eye liner ve rimel tüm makyajınıza hakim olabilir. Dudaklarda ten rengi veya dudak rengi ruj ile gözlerinizdeki eye liner çok sade ama şık bir makyaj sergileyecektir.

Sadece dudaklarda bir farklılık yaratmak isterseniz MAC in en popüler dudak boyası rengi manolya rengini deneyebilirsiniz. Ben bayıldım... Bu ruju sürdüğünüzde yada kalemini kullandığınızda ki ben bazen sadece dudak kalemi ile dudaklarımı boyayabiliyorum, göz makyajınızı siyah kalemle yoğunlaştırabilirsiniz. İster hem göz içi ve göz kapağı üstü siyah kalemle, isterse sadece gözünüzün altına süreceğiniz siyah kalemle yine değişik bir tarz yaratabilirsiniz. Allık olarak gül kurusu tonları eşlik edebilir.

Adriana Lima gibi gözlerim parıl parıl!:) parlasın diyorsanız, göz pınarlarınızın hemen dibine simli açık krem veya beyaz far sürünüz efendim!

Bu arada söylemeden geçemeyeceğim mat ruj kullanın. Markaların velvet serileri var yani kadife görünüm veren yumuşak renkte dudaklar...ama ne dudaklar... seveceksiniz deneyin. İşte bu mat rujlarla  bırakın elbiseniz konuşsun:)










Hiç yorum yok:

Yorum Gönder