1 Temmuz 2013

HAFTANIN RÖPORTAJI ZAMİR KABAK

ZAMİR KABAK İLE KISA BİR SÖYLEŞİ YAPTIK. MODA DÜNYASININ GÜLER YÜZLÜ, PROFESYONEL İSİMLERİNDEN BİRİ. ENERJİSİ VE İŞ DİSİPLİNİ İLE GÖZ DOLDURAN ZAMİR'DEN KISA KISA...





Zamir öncelikle sana danışmak istediğimiz konular var . Bu yaz trend olan saç renkleri neler?
Bu yaz iddialı renklerin yerine doğal renkler moda. Sanatçılarımızın çoğu da doğal renklere dönüş yaptılar. Örneğin kızıl kestaneler , bakır kahveler sert olmayan yumuşak tonlar moda.


Zamir kaç yıldan bu yana hair designer olarak çalışmakta?
Meslekte 22. sanat camiasında 10. yılımdayım.

Popüler isimlerle ilişkilerin gayet iyi. Ünlüler arasında kimler var birlikte çalıştığınız?
Bugüne kadar birçok isimle çalıştım gerek devamlı gerek günlük çekimlerde. Şu an aktif olarak Deniz Seki, İntizar, Kıraç ve zaman zaman Yıldız Tilbe ile çalışıyorum.

Peki işinin en keyifli yanı nedir desem?
İşimi severek yaptığım için başlı başına keyif benim için, ama şöyle söyleyebilirim devamlı farklı insanlar farklı ortamlar, şehirler ve ülkeler görme şansım oluyor. Bir de tatil için çok zamanım olmadığı için konsere gittiğimiz yerlerde kısa tatil yapma şansım oluyor. Bu da işimin bana sağlamış olduğu avantajlar.

Saçıyla uğraşmaktan keyif aldığın ünlü bayan dersek kimi söylersin?
Çalıştığım her sanatçının saçını yapmaktan keyif alıyorum. Çünkü birbirimizi tanıyor ve anlıyoruz. İlla bir isim vermem gerekirse Deniz Seki diyebilirim.:)


Profesyonel kimliğini desteklemek adına extra zaman harcadığın uğraşların var mı?
Devamlı Avrupa ve Amerika da ki trendleri takip ediyorum ve moda çekimi yaptığımız günlerde eğer zaman bulursak mankenler üzerinde farklı çalışmalar yapıyoruz yeni tarzlar yaratmak adına..



Peki günlük hayattaki tarzını betimler misin?
Devamlı pozitif olmak zorundayım. İşe başladığım an özel hayatı biter hair designer Zamir devreye girer.



İş tempon nasıl? 1 haftan nasıl geçer rutininde?
Benim hafta kavramım yok. Çekim veya konser olduğu gün iş günüdür, o hafta boyunca kaç tane çekim varsa not alırım ve gidemediğim çekimlere ekibimi gönderip onların çekimleri bitene kadar telefonlar kontrol ederim. Çünkü beni temsil ediyorlar ben orada olmasam da iyi iş çıkarmalarını sağlarım.




Yaz geldi tatil planı yapabildin mi?
Zaman bulursam yurt dışına çıkmayı istiyorum. Bulamazsam birkaç günlüğüne bodruma gitmeyi düşünüyorum.



Çekimlerde başına gelen komik bir anın mutlaka vardır..
Çok var ama aklıma ilk geleni söyleyeyim;; Özlem Yıldız'ın fotoğraf çekimi vardı sete gittim çantamı açtım fön makinası yoktu. Diğer çantada kalmış İstanbul dışında ormanlık bir alandayız benim başımdan kaynar sular döküldü o an ve gidip bir yerden alma şansım da yok. Fönsüz bir kuaför neştersiz bir cerraha benzer. Ben fön çekmemek için aman maşa yapalım, topuz yapalım diye ikna etmeye çalışıyorum. Fönün olmadığını bir türlü söyleyemiyorum. Büyük bir rezillik. Neyse ki ben maşa ile çok güzel modeller yaptım ve çok ta güzel bir çekim oldu. Yalnız çekim bitince Özlem le arabada giderken fön makinamın olmadığını itiraf ettim ve halimi anlayıp çok güldü. Demek maşa sevdan bu yüzdenmiş dedi ve güldük.



Bizlerle paylaşmak istediğin proje veya özel çalışmaların var mı?
Çevrem olduğu için kuaförlük dışında konserlere şarkıcı, çekimlere ve organizasyonlara manken ayarlıyorum. Bu işi ileride daha profesyonel olarak yapmayı planlıyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder