11 Ekim 2012

FASHION WEEK YORUMLARIM


Fashion Week dün başladı. İşten çıkar çıkmaz soluğu Antrepo' da aldım. Öner Evez ile röportaj çekimimi yapacaktım fakat trafik öyle yoğundu ki benim orada olmam saat 19.30' u buldu ama ilk yorumlarımı hemen iletiyorum















Şimdi geldik geleceğiz derken otopark sorunu yaşamayalım diye önümüze çıkan otoparka arabayı verdik ve nargilecilerin arasından Antrepo'ya vardık. Işıklandırmaları görünce dedim ki bu işi bu yıl kim yaptıysa iyi bir iş çıkmışa benziyor. Neyse zaten otoparkı geniş olan Antrepo'dan yürüdük ve güvenlikten geçtik.Dilek Hanif merdivenlerden aşağı doğru iniyordu. Beyaz ceketi ile çok şıktı. Saç rengi de kendisine çok yakışıyor. Tekrar dedim içimden ne asil kadın!..


Evet doğru tahmin etmişim bekleme salonu gayet ferah, o geçen yıllardaki kalabalıktan eser yok, yine insanlar çok fazla ama ortam geniş olduğu için sorun yok..:) Dekor tasarımcıların kıyafetlerinden oluşan vitrin mankenleri ile yapılmış. Girişteki sağ duvarı komple İSTANBUL FASHION WEEK yazısı süslemiş. Duvar o kadar dekor gibi duruyordu ki önünde kare almamak olmazdı. Aldım:)


Hemen etrafta hızlı bir tur attım. İlk gözüme çarpan kırmızı ceket pantalonlu kafasında hoş bir sütlü kahve şapka olan Eda Taşpınar'dı. Bu kadın bence yakından daha güzel. Bak bak bitmiyor kendisi:) Uzun bacaklar, ince bir vücut onu daha da uzun yapıyor. Makyajı çok hoştu. Abartılı değil. Saçları her zaman ki gibi düz. ( bu ona çok yakışıyor.)







Bu arada bu yazımda bazı konulara değinmek istiyorum. Bu yıl ki organizasyonda başarılı bulduğum noktalar;

- mekan
- vestiyer
- ışıklandırma
- görevliler
- defile girişindeki kayıt masaları
- müzik

Fashion Week organizasyonunda daha başarılı olabilecek noktalar;


-     Tuvaletteki kuyruğu önleme amaçlı, karavan tuvaletler dışarı koyulmuş, gerçi oldukça temiz ve donanımlı idi ama karavan yerine keşke içeride extra bir tuvalet olsaydı diyemeden geçemeyeceğim.
-     Güvenlik girişindeki görevliler herkesi içeri alıyordu. Güvenlik açısından çok güvenli bulmadım. X-ray cihazları hiç de çalışıyor gibi değildi, süs gibiydi adeta.







Bu 2 konu dışında sıkıntı yoktu. Sevdim ben bu sefer ki Fashion Week ‘i .

Istanbul Fashion Week kapsamında solo defile yapacak olan tasarımcıları hatırlatmak isterim: Mehtap Elaidi, Gamze Saraçoğlu, Özgür Masur, Simay Bülbül, Özlem Kaya, Tuvana Büyükçınar, Niyazi Erdoğan, Nejla Güvenç, Gül Ağış, Studio Kaprol, Atıl Kutoğlu, Hatice Gökçe, Erol Albayrak, Jale Hürdoğan, Deniz Kaprol, Şafak Tokur, Dilek Hanif, Çiğdem Akın, Günseli Türkay, Zeynep Erdoğan, Aslı Güler, Zeynep Tosun, Elif Cığızoğlu, Nihan Buruk ve Hakan Akkaya; karma defile yapacak olan genç tasarımcılar: Nihan Peker, Ayhan Yetgin, Songül Cabacı, Selim Baklacı, Nil Kandemir, Selma State, Emre Erdemoğlu, Tuba Benian ve Ayşe Deniz Yeğin; İstanbul Moda Akademisi’nin gerçekleştireceği iki etkinlik ile birlikte markalar: Damat, Triko Mısırlı, İpek Tohumcu, ADL & Cengiz Abazoğlu ve AVVA sürpriz etkinlikleri ile Istanbul Fashion Week’e renk katacak.








Hiç yorum yok:

Yorum Gönder